STIPAC voor softwareleveranciers
Softwareleveranciers met administratie toepassingen voor de accountancy- en accountingsector willen we graag de mogelijkheid bieden om met een lidmaatschap deel uit te maken van de STIPAC-community.
Wat krijg je ervoor
- Een community waarin belanghebbenden samen worden gebracht.
- Tweemaal per jaar een online bijeenkomst over actuele thema’s die op dat moment spelen; Voor deelname door max. 2 personen van jullie organisatie.
- Deelnemen aan werkgroep(en) op uitnodiging;
- Deelnemen aan overleg met externe partijen op uitnodiging;
- Een stem in het overleg met andere organisaties, zoals hiervoor genoemd;
- Direct kunnen participeren in door STIPAC te ontwikkelen standaarden;
- Suggesties kunnen aandragen aan STIPAC op het gebied van standaardisatie en interoperabiliteit.
- Wijzigingen in regelgeving aankaarten en daarover in overleg gaan met andere STIPAC deelnemers, al dan niet via eerder de genoemde werkgroepen.
- Ontvangen van updates rondom de standaarden (PUSH).
- Als eerste de mogelijkheid om deel te nemen aan Proof of Concepts.
- Jullie logo met link naar uw website op de ledenpagina van STIPAC.
- Korting op het bijwonen van events of uit te voeren activiteiten door DOCCO en/of GBNED, zoals het Keurmerk betrouwbaar boekhouden.
- Mogen vermelden logo/beeldmerk ‘lid van STIPAC’ waarmee jullie zichzelf profileren voorstander te zijn van open standaarden.
Wat kost het
€ 595 per kalenderjaar excl. BTW.
Een tweede softwareleverancier binnen één concern krijgt dan 50% korting.
Meer informatie en aanmelden:
Gerard Bottemanne
mail: info@stipac.nl
mob: 06 10069402.
Meer informatie
Opvragen uitgebreide informatie in PDF.